Monday, September 5, 2011

ngomong-ngomong aja

Assalamualaikum sumeee... *ok fine aku tahu lah blog ni ade bunyi cicak jee

Entry kali ni sesaje nk muntahkan segala menda dalam kepala sekarang. yurp tak ada kene mengene dgn korang pun. tapi saje ngada nak coret-coret kan juga.. XD

1. hwa gue rosak deh! Tahu tak ade dawai emas kat enset alaa tempat sim kad reader kat enset tu.. tecabot deh. a'aa tecabut. kes yang jarang berlaku kan. tu la. gue tahu, gue cewek yang ganas T___T cuai sikit jee.. tapi akibat nye kau bayar lah beratus.. ;'(

2. Baju, beg semua tak kemas lagi.. kemalasan melanda!!! wuuiiissyhh (bunyi ombak)

3. baru tadi explore enset ifon kesayangan yang ayah kasi.. :') sobs mungkin ini hikmahnye. kalau tak enset ni memang untuk disimpan buat main internet je.. hehe TAPI macam siot je makan kredit diam-diam. tengok-tengok hilang 20sen! Ngaaaaaa kejam kejam kejam. paling kelakar, enset je canggih tapi tak boleh setting ringtone lagu mp3. yang ade lagu macam nokia 3310 ! wakluuuu..

4. Tadi makan kek lapis sarawak kenyalang. eyh bajet nyeeew..

5. teringin nye nak makan laksa pinang yang sedap dan KFC.. kenapa kenapa kenapaaaa???

6. Gue udah belajar masak rendang tok :') bangga dengan diri sendiri. Sekarang pun tengah berhasrat nak update resipi dalam blog.. dan Entry perihal sembahyang, makna-makna dalam bacaan solat.. teringin. Tapi belum rajin lagi. Nanti lah.

7. A'haa.. nak masuk U dah ahad ni.. ngaaa tak rela tak rela tak rela. Tapi dalam tak rela tu dah siap susun jadual untuk berebot kelas.. kali ni gue nak pakai enset gue ni on the spot. Geram sebab diri ini ditindas. Sobs

8. Asyik bangun lewat jeeeee... automatik pulak tu lepas solat subuh bangun pukul 11. WHY WHY WHY?? Gweeee??? T___T

9. pffffttt.. dah lege sikit otak hahaha gedik. ok sambung.

10. Baru explore Viber, boleh kol free dan free mesej. tapi antara Viber-viber je la. Terjumpe pulak kawan dalam enset ni yang gune viber (ouh dlm enset ni ade mention sape yg gune viber. yang ni canggih pulak) tehee konon nak torai-torai la.. gue pun kol kawan dalam fon tu. Skali die angkaaaattt ngaaa tak tahu nak cakap ape sebab aci main terjah kol orang (boleh tak berperangai begini?? ) kawan tu bole pulak sporting cakap "ahaa beb, aku tahu ko kol sebab nak try-try viber kaaann" miahaha ok terus malu-malu burung.

11. Err.. literature riview tak start lagi untuk thesis sem depan T__T tajuk tak jumpe lagi. Cuti 3 bulan hanya hangat-hangat tahi ayam jeee.. huk3 macam mane nak kipas tutor nak hired jadi Research Assistant (RA)??

12. Nak beli.. nak torai :
-safi balqis rania gold
-safi balqis perfect 10
-pad night wings
-vitagen
-zyrtec
-cangkuk baju HAHA


ok bai nak tengok cerita Eiffel i'm in love.. ^___^

No comments: