Wednesday, December 29, 2010

Gol Keeper Malaysia-Khairul Fahmi Che Mat

Hip hip! Horeeyyy~~

whoott whoott ^0^ after 20 years waiting for this outgrageous moment, Malaysia menang Piala Aff Suzuki Cup

OWESOME!!!!!!  


Final leg 1: Malaysia 3 Indonesia 0
Final leg 2: Malaysia 1 Indonesia 2
Dengan kemenangan aggregate 4-2.
kyaa harimau Malaya membaham Garuda Indonesia..!! walaweyh


Tahniah Tahniah..!!
Kita sebagai rakyat Malaysia harus lah berbangga ok. Walau pun aku tertanya-tanya ape kejadah piala suzuki tu? keh3 
tapi atlez tengok la match tu. :) 
fine lah nak cakap selama ni hang mane minat bola parapapa sume.. heheh kantoi 


eyh hot hot jugak pemain malaysia ni.. tu la kau selama ni tengok Christiano Ronaldo. Messi u look sex !!! miahaha
"pompuan pompuan *rolling eyes*??? " 
derr~ so wat, atlez ambil berat ye dak?? tengok2 aku backup. hoho 
alaa walaupun malaysia menang aggregate, wat so hal. menang jugak kaann.. tu la orang cakap tuah
janji semangat tu kene ade, baru la ade berkat, baru la malaikat nak datang dekat. 
ni muke sekor-sekor moody, bibir terjuih2 malaikat nk dekat pun nak tak nak jee.. keh3 


To all Indonesian, biasa lahhh adat permainan.. kalah2 pun experiance pun korang dapat. 
tengok macam aku.. haa tawu jugak ape tu garuda. haha ok giler loser kau kat sini cik cip-cip =__=
hah pasal isu main laser-laser ni kasi tutup je laa.. eyh atlez korang pun dah revenge 2-1 malam tadi kaaann. 
kire menang bermaruah la. sudah-sudah la nak kutuk-kutuk Malaysia.. Grow up kiddo !




Malam tadi mesti hangat kan si Khairul Fahmi tu. alaa.. keeper malaysia bermata sepet yang dijulang-julang tu.. 
ehem 1989 taw~ orang klate dehh.. :O (klatan lagik??)
heheh bagus2! u done a very good job man. ade Se-tyle lah tangkap bola. bole ajar? tettt gatai suda
Miahaha tibe-tibe rasa macam nak boipren footbaler pulak!!! XD gatai lagiii
ngehh ada laki yang kaki futsal pun dah bising-bising =___= 
ini kan pulak nak boipren yang sampai ke tua main bola HAHA mimpi lahh mimpi lahh !! :D



 Khairul Fahmi a.k.a Apex yang disukai ramai XD


heheh hot la baju tu. eyh kau aku tengok baju laa.. baju. BAJU!!!!


Heheh ape ape pun dia sudah berpunya yee. T___T eyh bukan baju tu. Tuan baju lah!! *malu2 burung*
heheh to Elia , hai~ nanti bole double date. hehehe eceh gurau je la. kalau sudi, ape salah nye. miahaha 

haa nah nah aku taruk pic awek dye.. hang jangan jeluz nohh~ 



aku rasa, dah tahap peak da hubungan korang ni yelaa.. start malam tadi mesti bejuta-juta pompuan dok ushar laki hang kan.. hehe aku pun same je. ngehh tapi aku dak la perampas, suka hat ushar jauh-jauh da la.. keh3 aku taw hang sporting, tapi dalam diam paneh jugak la kan.. hang sabaq noh~ dugaan... ^____^ 
p/s: eyhh kalau aku dah merajuk-rajuk suruh dia tukaq nama.. HAHA oke busuk hati -__- ignore2

So ladies, end of story sokong lah pemain Malasia.. Haipp salah2 kosa kata pemain tu merujuk kepada istilah pemain kacak-kacak. No-no-no, Team Malaysia keh3 

So, Malaysia pasni bola laa terus kan mimpi nak masuk World Cup plak.. heheh eyh kejayaan kan bermula dari angan-angan.. It takes two to tango~~ Choww Auuurmmm!!! Malaysia Boleh! ^____^  









No comments: